perjantai 7. syyskuuta 2018

Opiskeluiden aloitus



 Hellouuu! 😊

Olen Jenna ja aloitin elokuussa opiskelut Salon Seudun Ammattiopistossa, josta minun olisi mÀÀrĂ€ valmistua visualistiksi vielĂ€ joku kaunis pĂ€ivĂ€. đŸ“đŸ“đŸ’» Olen innoissani pÀÀstessĂ€ni taas opiskelemaan vaikka tahti on vĂ€lillĂ€ jĂ€rjetön ja tuottaa hieman tuskaa pysyĂ€ tahdissa. 🙈 Uusia asioita tulee miljoona pĂ€ivĂ€ssĂ€ ja tuntuu etten ikinĂ€ tule niitĂ€ muistamaan, kun muutenkin muisti on kuin dementikolla. 😝 No ehkĂ€ se tĂ€stĂ€ vielĂ€ lutviutuu kun kunnolla alkuun pÀÀstÀÀn.. 👍
MeidÀn luokka on aivan huippu ja monesta luokkakaverista on tullut jo hyviÀ kavereitakin. Myös opettajat vaikuttavat mukavilta, rennoilta tyypeiltÀ.
Kaikenkaikkiaan nÀmÀ koulun ensimmÀiset viikot vaikuttavat mielenkiintoisilta ja innolla odotan tulevaa..

ItsestĂ€ni voisin kertoa sen verran, ettĂ€ olen nyt 32-vuotias, yhden pojan Ă€iti Sauvosta. Perheeseen kuuluu myös koira, 3 kissaa ja hamsteri. đŸ˜ŠđŸŸ
Olen kova tyttö sisustamaan & fixailemaan kotona kaikenlaista ja huonekalut saakin usein kyytiĂ€ kun pelailen niillĂ€ tetristĂ€.. 😆

Asioita jotka tekevÀt minut onnelliseksi..

-Aamukahvia aamuauringossa,
  ilman kiirettĂ€ mihinkÀÀn ☕⛅

-MetsĂ€lenkki sateessa koiran kanssa đŸŒČđŸ¶☔

-Suihkunraikkaana nukkumaan juuri vaihdettuihin puhtaisiin & tuoksuviin petivaatteisiin 🌾💩

-Hymyt ja pienet ystĂ€vĂ€lliset asiat toisille ihmisille 💟

-Kyky arvostaa sitĂ€ mitĂ€ on.. 🍀


Terkuin; Jenna

Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti

Virtuaalinen matkatoimisto